League of Legends kompetitív figyelő

League of Legends kompetitív figyelő

A rúnákról szakszerűen, második rész

Uralom, avagy az orgyilkosok köszönik a változást

2017. december 13. - CaSHAkos

Üdv újra a rúnák csodálatos világában, ahol ebben a bejegyzésben az Uralom/Domination kulcsrúnákhoz köszönünk be, és beszélünk róluk hogy mire és kire is jók.

Hamar fog kijönni a következő pár poszt is, és végigsüvítünk az összes rúnaosztályon, ez magában még ezen túl 3 bejegyzést jelent, illetve potenciálisan tartok egy összefoglalót is majd amelyik a párosítások lényegéről fog szólni.

Kezdjünk is bele, a legelső kulcsrúnával ami nem más mint az Áramütés/Electrocute.
elec.pngAz Áramütés rúna egy régebbire emlékeztetheti a régebbi motorosokat, mégpedig a Villámfejedelem akaratára. A két rúna nagyjából egy és ugyanaz a képesség: három egymás utáni (rövid időn belül) találat esetén bónusz sebzést okoz az ellenfelünknek. A különbség abban nyilvánul inkább meg hogy a Villámfejedelem időszaka alatt a rúna a 3. találat esetén instant sebzést okozott, míg a mostani verzió a 3. találat után egy minimális idővel okozza ugyan ezt a sebzést. Ahogy villámfejedelem korában, így most is inkább az orgyilkosok szeretik nagyon ezt a rúnát, ilyen például a dzsungel sáskája Kha'Zix, aki az Uralom ág rengeteg rúnáját tudja remek haszonra fordítani, ezzel ironikusan "uralomra" törhet ismét a dzsungeles karakterek között.

A második rúna egy igen érdekes újítás, bár már korábban is láthatott mechanika a játékban, a Sötét Szüret/Dark Harvest.
dh.pngEz a rúna egy Nasustól megszokott mechanikát használ, mégpedig azt hogy bizonyos tevékenység után jelzőket gyűjt, amit a későbbiekben sebzésbe fordíthat át egy alaptámadás erejéig, illetve újra használhatja mindig ha a kikötéseket teljesíti és újabb jelzőhöz jut. Az alap feltételei a jelzőhöz jutásnak hős, nagy minion vagy nagy szörny gyilkosság, és respektíven minél ritkább egy ilyen beszerzett statisztika, hősönként 6, miniononként 4, szörnyenként 2 jelzőt lehet gyűjteni. Ezt a rúnát az olyan karakterek tudják hasznosítani akik a késői szakaszban akarnak sok sebzést kiosztani, ilyen például a csendes kaszás Kayn, aki sok lövész átkára az egyik legerősebb orgyilkos. Rajta ez annyira talán nem nagy meglepetés, ezért csak csendben hozzáteszek egy karaktert akit már ügyesen elbújtattam a bekezdésben: Nasus igencsak meg tudja lepni az embereket amikor az egy képességével gyilkosságok sorait zsebeli majd be csapatharcok során + végső képessége során gyors újratöltési időközönként tudja használni ugyan ezt a képességet.

A legvégére hagytam azt a rúnát amit eddig Hecarim rohamozását segítő képességében volt szerencsénk látni csak, ez pedig a Ragadozó/Predator.
preda.pngA rúna másfél másodperc harcon kívüli varázslás után 45% mozgási sebességet ad, illetve a következő varázslat, vagy támadás megszünteti ezt a hatást és még bónusz sebzést is okoz. Ezt a rúnát a feljebb említett kentaur használja a legjobban, hisz passzívan is sebzést kap a mozgási sebességből, de egy kissé szokatlanabb választást is idesorolnék, akit már páran láthattatok. Annie, a tűzvarázsló fiatal leányzó a középső ösvényen tudja hasznosítani ezt a rúnát, ugyanis segíti őt abban hogy az ösvények között vándorolva rajtaütéseket hajtson végre, és segítse csapattársait.

A közeljövőben még a Boszorkányság/Sorcery, és az Elszántság/Resolve rúnaosztályok kulcsrúnáit fogom kivesézni, és kisebb kihagyás után visszatérek a legutolsó osztállyal, illetve a párosítások elemzéseivel.

Ameddig ez megtörténne,
Sok sikert az egyéni rangsorolt játékokban!
És legyen csodálatos napotok!

A bejegyzés trackback címe:

https://lolkompetitiv.blog.hu/api/trackback/id/tr7713498687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása